Tuinmaximaal helpt u bij het vinden van de beste Tuin maximaal overkapping.

2 van 39 beoordelingen

Tuin maximaal is producent en leverancier van de Tuinmaximaal terrasoverkapping en aanverwante artikelen. Het bedrijf levert deze producten in zowel Nederland als daarbuiten via een uitgebreide webshop. Tuin maximaal zou met 5000 stuks verkochte veranda’s per jaar marktleider binnen Europa zijn, waarbij ze de garantie geven de laagste prijs in de markt te hanteren. De showroom van 500m2 van Tuin maximaal bevindt zich in Eindhoven is 7 dagen per week geopend. U kunt er zonder afspraak terecht, hier zal één van de deskundige medewerkers met een hoop ervaring Tuinmaximaal u van dienst zijn. Daarnaast beschikt Tuinmaximaal son over een magazijn van 5000m2, waar vandaan dagelijks uit voorraad geleverd wordt. Er wordt binnen één week geleverd of men kan de bestelde producten in Eindhoven / Tuinmaximaal son omgeving direct afhalen.
Hierdoor zijn de Tuinmaximaal ervaringen van klanten veelal positief. Het word de klant zo makkelijk mogelijk gemaakt zodat de klant met een zo positief mogelijk ervaring Tuinmaximaal verlaat.
De Tuinmaximaal terrasoverkappingen zijn alleen leverbaar in standaardmaten en een tweetal standaardkleuren. Voorzien van een klassieke of halfronde sierlijst, vormt de Tuinmaximaal overkapping een waardevolle aanvulling aan de woning. De veranda’s kunnen zowel met glas als met polycarbonaatplaten uitgerust worden. Ook op te bouwen als carport. De gecoate aluminiumprofielen zijn onderhoudsarm. De overkapping zelf wordt geleverd met een uitgebreide opbouwinstructie, waarmee een ieder de overkapping zelf zou moeten kunnen opbouwen. Tuinmaximaal biedt ook de mogelijkheid om de terrasoverkapping door één van de deskundige mederwerkers met een hoop Tuinmaximaal ervaringen te laten opbouwen, ook weer één van de extra diensten voor optimale Tuinmaximaal ervaringen.
De Tuinmaximaal overkapping is uit te breiden met diverse opties, zoals LED-verlichting, betonnen funderingen, glazen schuifdeuren, zonwering en terrasverwarmers.

Met bovenstaande ervaringen Tuinmaximaal kunt u zelf de beslissing maken tot het aankopen van een overkapping bij Tuinmaximaal son

49 beoordelingen van “Tuinmaximaal helpt u bij het vinden van de beste Tuin maximaal overkapping.

  1. Beoordeling 5

    Onze ervaring met Tuinmaximaal is zeer positief. We werden in de showroom vriendelijk en kundig te woord gestaan en de kwaliteit van de terrasoverkapping is gewoon top. Wij zijn erg blij met het resultaat en gaan nu lekker genieten in onze tuin!

  2. Beoordeling 0.5

    Tuinmaximaal? Niet doen!

    Na een offerte opgevraagd te hebben de boodschap gekregen dat levertijd tussen de 8 en 10 maanden zal zijn. Of ik wil graag even gelijk ongeveer 5000 euro af wilde tikken. Dat er wel een keer bericht zou komen wanneer de tuinoverkapping geplaatst kan worden. Na de vraag of ze zelf wel eens 5000 euro uit hebben gegeven zonder zicht op levering kreeg ik het antwoord dat “wij” nou eenmaal zo werken. Lijkt me toch niet zo moeilijk om beetje klantvriendelijkheid in te bouwen. Meubelzaken waar je een bank koopt doen dit ook gewoon. Zeg dan 50% aanbetaling maar nee geen enkele communicatie mogelijk. BELACHELIJK!
    Heel leuk ook dat je via afterpay kan betalen door deze firma list en bedrog. Dit kan alleen als je zo veel hebt besteld via afterpay (contact gehad met afterpay: zou ongeveer 10k uit moeten geven om iets voor 5k te kunnen bestellen).

    Inmiddels ben ik verder gaan kijken bij andere bedrijven, hier hoor je dat de producten van Tuinmaximaal niet voldoen aan de veiligheid eisen mbt glaspanelen en het gewicht dat de constructie kan dragen.

    Echt! Doe het niet…

  3. Beoordeling 0.5

    Hier voor een serre wisten kijken en bij binnenkomst zie je het al, een heel onpersoonlijke ontvangst, nummertje trekken en dat op een scherm zie je wanneer je aan de beurt bent! dan geholpen worden door een heel jong meisje, die behalve de serre, je weinig kan vertellen, de 1e vraag was: hoe hoog is de ruimte, waarop we zeiden ongeveer 2.35m, waarop zij reageerde: oh dan houd het op want je moet minimaal 2.48m hebben! pas toen we zeiden dat de aannemer dit kon oplossen, ging ze door met haar verhaal. Een serre compleet voor bijna €12.000,- besteld, maar dit moest gelijk betaald worden, dit had ik nog nooit meegemaakt! het kon wel nog via paypal, maar als je via hun niets koopt heb je niet de mogelijkheid om het toch via hun te doen! toch maar betaald, maar wel verteld dat dit een hele rare gang van zaken doen is. Er werd verteld dat het ongeveer 3 maanden zou duren en dat wij binnen 2 weken gebeld zouden worden. Helaas, geen reactie meer van tuinmaximaal gehad. Dan maar weer zelf bellen, maar die dan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling(dit kan ook nooit!) uiteindelijk hebben we pas na 6 mnd onze serre geleverd gekregen, na wel heel veel telefoontjes. (ja, je hebt al betaald dus kunnen ze alles maken) toen maar eens zelf eens gebeld hoe dat zou gaan met afvoer(wilden die via de ene drager in de grond naar een afvoerput die in de buurt zat laten lopen) wat de afmetingen van de vloer die we gingen storten, moest zijn en of hun dan dat gaat maakten, anders kon natuurlijk die paal niet staan. De maten werden opgegeven en nee ”natuurlijk” maken wij dat gat niet. Toen de precieze maten gekregen(op de millimeter) en de aannemer, nadat hij een machine gehuurd had, het gat laten maken, nadat hij van te voren al de vloer op maat gestort had. Ook hadden we een metalen balk en 2 staanders laten monteren omdat het dak ingekort moest worden. Eindelijk kwam tuinmaximaal, wat waren we blij. Maar dit was maar van korte duur, we mogen het niet maken! pardon zei ik? nee we mogen niet van ons bedrijf het tegen staal monteren! he’ wat is dat nou weer voor onzin. Ja daar kan ik niets aan doen zei hij toen. Dat hadden ze dan wel eens mogen zeggen van te voren en hij reageerde: ja ik kon dat niet zien op de foto. Wat bleek, hij had zwart/wit foto’s gekregen en daar leek het op hout.ik zei toen: en nu? waarop ik zei: onze aannemer had gewoon een accumachine met zelftappende schroeven en die maakte alles in notime aan elkaar vast! (het blijkt dat ze alleen maar materialen en gereedschap voor hun serre’s bij hebben en echt verders niets!) ik zei ik bel onze aannemer wel of hij een oplossing heeft. Nou die begon al te lachen toen ik het probleem vertelde. Hij bood aan om die schroeven van hem te komen halen, zodat ze het daar wel mee konden doen. Ik de schroeven gehaald en de monteur aan de gang. Nou hij kwam er nog geen millimeter in. En nu? kan je ze niet voorboren? ja hij wilde het wel proberen maar dan moest ik wel even een stuk of 6 boortjes halen. Ik snel naar de praxis gereden, zodat hij weer door kon. Na 2 gaten geboord, kwam mijn vrouw naar buiten en vroeg aan hem: hangt hij niet te laag, want wee hebben speciaal het dak in moeten korten omdat ik(haar man) 2.94m lang is. Wat denk je hadden ze hem helemaal onder aan de balk gemonteerd, waardoor de uit/in loophoogte +/- 1.85m zou worden! nou gelukkig net op tijd(er is totaal geen communicatie bij hen tussen de verschillende afdelingen)! nou eindelijk hing de balk van de serre tegen onze stalen balk. Toen was het 12.30 en kwamen ze vertellen dat ze naar huis gingen. Huh, nu al zei ik ja we mogen van ons bedrijf niet het frame zetten als op diezelfde dag het glas er niet meer ingezet kan worden. Weer zo’n vreemde regel het moet niet gekker worden, vooral omdat hij net had gezegd dat het niet zeker zou zijn dat ze deze week de rolgordijnen niet meer zouden kunnen plaatsen en hij niet wist wanneer dan wel! nou de volgende dag werd het er niet beter op, ik had het gat laten maken door de aannemer (die moest ook weer terug komen om een 2e gat te maken omdat hij de maten niet goed begrepen had van mij), wat vertelde de monteur toen ze net begonnen waren: oh dat gat dat je hebt laten maken komt toch niet uit met de afvoerpijp die in een van de dragers zit. Huh wat bedoel je nou, ik heb er speciaal voor gebeld naar jullie bedrijf voor de maten en dat is zo op de millimeter uitgevoerd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het uitkomt zei hij.en wat dan oh, dan doen we toch de afvoer bovengronds. Toen werd ik toch, na zoveel onkunde, toch lichtelijk een beetje boos. Ik zei: moet je kijken wat we van te voren allemaal gemaakt hebben en veel kosten gespendeerd hebben (dat gat maken kostte al +/-€300.-) en dan ga jij nou zeggen het gaat niet! toen was mijnheer op zijn teentjes getrapt en liep weg. En zei ook nog: dat het niet normaal was de klus bij ons en dat ze door ons al heel veel tijd verloren hadden! (wat denk je daar van) ik zei kan ik het gat dan niet groter maken of zijn er geen verlopen naar een andere maat? ja zou best kunnen, maar dat weet ik niet was zijn antwoord. Ik ga wel weer naar de praxis voor een oplossing en kwam terug met een aantal verlopen van 70cm (wat hij mij gezegd had). Deze pasten helemaal niet, want het moest nl 75cm, dus ik weer terug voor de goede verlopen. Toen was het ”probleem” in 5 minuten tijd opgelost met het verloop van praxis.nou eindelijk na 3 dagen stond hij en de zongordijnen toch nog geplaatst en waren we heel blij dat ze opgehoepeld waren. Nog iets met de vloer storten had de aannemer de vloer iets af laten lopen voor het evt. Regen zei hij, maar die monteur vertelde dat dat niet goed was, hij moest waterpas zijn! daardoor hadden ze met wiggetjes de vloerpanelen wel goed gelegd volgens hem, nou het resultaat is, dat de regenafvoer rechts zit, maar de serre naar links afloopt.maar he’,he’ we waren van ze af dachten we nog, maar helaas 1 dag later werkte 1 van de zonnepanelen maar voor de helft, dus wij dachten even bellen en ze zijn zo terug, het is niet niets bijna €12000.- helaas we werden wel de volgende dag teruggebeld (weer door een vriendelijke dame) die vroeg of we foto’s en een filmpje wilde sturen, ik gelijk de volgende dag gedaan en dacht nog, die komen een paar dagen later, maar weer helaas het bleef weer stil aan de andere kant! na tig keren bellen, mailen zelfs iets op facebook zetten (niets hielp) kwamen er 2 hulpvaardige mannen om het op te lossen en die hadden het in een kwartiertje opgelost. Zij zeiden ook dat er heeeel veel klachten waren en dat zij het ook heel vervelend vonden. Het rare is ik had wel op de recensies gekeken van hun site en die waren bijna allemaal positief vreemd toch? naderhand ben ik op andere sites gaan kijken en toen zag ik wel dat we helaas niet de enigen waren.nee een serre moet je bestellen bij een bedrijf dat alles zelf kan maken en aanpassen, want overal zit het natuurlijk nooit 100% mee. Dus u bent gewaarschuwd.

    • Beste AHCW,
      Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze Service en montage. Jammer om te horen dat u het gevoel heeft dat er gebrek aan technische kennis is bij onze medewerkers. Wij leren onze medewerkers altijd alles over ons product en de mogelijkheden hiervan alvorens zij in de showroom worden geplaatst. Mochten zij een vraag niet kunnen beantwoorden, zijn ze genoodzaakt om advies te vragen aan een meer ervaren medewerker. Onze excuses als dit bij u niet het geval was. Wij hebben naast Afterpay inderdaad geen andere mogelijkheden om achteraf te betalen. Deze werkwijze is is wel volgens de wetgeving. Wij zien in ons systeem dat u eind januari de overkapping bij ons besteld heeft en u na ongeveer 2 weken contact heeft gehad met de afdeling planning, de overkapping is na een 3,5 maand geplaatst. Dit is inderdaad niet binnen de 3 maanden die u naar u gecommuniceerd was. Wij proberen daarom ook nooit precieze montagetijden te geven aangezien deze kunnen veranderen en afwijken afhangend van de drukte. Bij het vooraf storten van beton is de situatie om het HWA ondergronds te laten verlopen inderdaad wat lastiger omdat de maten heel precies moeten zijn, helaas kunnen onze collega’s geen gaten in beton maken. Wanneer dit in de aarde geplaatst zou worden zouden zij dit zeker gedaan hebben. De door ons opgegeven vragenlijst is pas maanden later naar ons terug gestuurd en helaas konden wij niet van de foto’s meteen afzien dat er een stalen constructie gebruikt is. Wij adviseren mensen altijd aan om een houten constructie te monteren, daar onze monteurs geen materialen tot hun beschikking hebben om in staal te monteren. Gelukkig heeft u dit nog snel weten op te lossen zodat de montage de volgende dag weer door kon gaan. Om de montage zou soepel mogelijk te laten verlopen en de kans op beschadigingen te voorkomen mogen de monteurs inderdaad niet het frame plaatsen zonder ook het glas erin te leggen. Wanneer dit wel gebeurd is de kans op lekkages en eventuele beschadigingen veel groter. Wij kiezen er dus voor om dit niet te doen. Bij ons word de doorloophoogte ook bepaald door de hoogte waarop het muurprofiel geplaatst word. De gewenste doorloophoogte had inderdaad ter plekke gecommuniceerd kunnen worden, dit is nog op tijd aangepast met uw aanwijzingen. Wij vinden het ook heel vervelend dat er ook nog een miscommunicatie met u en uw ondernemer. Maar ook daar heeft u gelukkig een juiste oplossing voor kunnen vinden. De overkapping word altijd waterpas afgeleverd, maar de goot kan altijd iets doorhangen waardoor het water misschien iets meer aan de linker kant loopt. De zonwering is product waarbij een technisch mankement kan voorkomen. Wij streven er naar om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij hopen dat u van uw overkapping kunt genieten en wij staan u graag nog persoonlijk te woord om uitleg te kunnen geven over onze reacties.
      Met vriendelijke groet,
      Team Tuinmaximaal

    • Beste AHCW van Leest,

      Wij vinden het jammer om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze service.
      Ons streven is 100% klanttevredenheid, helaas is dat bij u niet gelukt, onze excuses hiervoor.
      In de reactie hierboven het volledige bericht.

      Met vriendelijke groeten,
      Team Tuinmaximaal

  4. Beoordeling 1

    Wat een slechte service zeg. Overkapping met zonwering laten plaatsen op 20 juni. Tijdens montage hebben de monteurs kortsluiting veroorzaakt en een zwaar beschadigde tuintafel doordat zij deze als werkbank gebruiken. Nu ruim een maand later, nog niet gehoord en de zonwering werkt nog steeds niet. Vaak bellen en mailen maar nog steeds geen idee hoe of wanneer dit opgelost word. Wat een slechte service zeg!!!

    • Beste Marco,
      Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo ontevreden was.
      Gelukkig zijn wij er samen uitgekomen om de problemen betreffende de tuintafel en zonwering op te lossen. De kortsluiting was helaas een gevolg van het teveel aansluiten op 1 groep, wij adviseren de klant ook altijd om de zonwering op een eigen groep aan te sluiten.
      Wij hopen dat u nog vollop kunt genieten van de overkapping.
      Met vriendelijke groeten,
      Team Tuinmaximaal

  5. Beoordeling 1

    Voor iedereen die een goede terrasoverkapping wilt hebben, zou ik aanraden om ergens anders dan bij tuinmaximaal te kijken. Het materiaal is goed, maar het plaatsen/installatie en de service die het bedrijf aanbied is bizar slecht. Ook ik ben in aanraking gekomen met de service afdeling van Tuinmaximaal. Dit was overigens wel een aardige klus, aangezien de service en planning afdeling NOOIT bereikbaar zijn. Je krijgt nagenoeg altijd een externe receptie aan de telefoon en die maakt een terugbel verzoek. Indien je binnen 2 weken wordt teruggebeld, dan ben je spekkoper. Het probleem wordt alleen niet verholpen. De installatie werd gedaan door een paar knulletjes, die de klus zo spoedig mogelijk af wilde hebben. Helaas vergaten ze hierdoor een onderdeel. Hierdoor geprobeerd contact op te nemen met tuinmaximaal. Het feit dat je niemand aan de telefoon krijgt van de desbetreffende afdeling is bizar. Je krijgt altijd te horen dat dat de desbetreffende afdeling terug zal bellen. Alleen wordt het probleem dan niet opgelost. Na meerdere keren bellen, krijg je uiteindelijk iemand aan de telefoon van de service afdeling. Die zorgt dat het ontbrekende onderdeel wordt opgestuurd. Alleen de installatie hiervan moet je zelf doen, terwijl ik meer dan € 1.200,- heb betaald voor de installatie van de terrasoverkapping. Uiteindelijk na meer dan 10x bellen is het ontbrekende onderdeel geïnstalleerd na precies een maand, nadat de terrasoverkapping is geplaatst. Tevens een goede tip voor iedereen die wel een terrasoverkapping wilt laten plaatsen, zorg dat je tuin bedekt is met een doek. Want ze slijpen de onderdelen in je tuin. Heel je tuin zit vol met metaalsplinters die je zelf mag opruimen. Als die op de stenen zouden komen, kon je die nog wat makkelijker opruimen. Aangezien nagenoeg alles in de planten/bloemen terecht is gekomen, kon ik deze allemaal weggooien. Met honden in de tuin is het namelijk niet aan te raden om deze metaalsplinters rond te laten liggen. Het enige wat je krijg van de klantenservice afdeling is een excuses dat dit is gebeurd, maar geen compensatie voor de planten/bloemen die weggegooid moest worden. Hierbij nogmaals het verzoek om geen zaken te doen met dit bedrijf. Ze moeten nog heel veel leren om goede service te leveren. Ik ben overigens niet de enige, er staan genoeg reviews online die dit zelfde probleem aankaarten.

    • Beste Roy,

      Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service die wij bieden. Wij streven er immers naar om al onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan.

      Helaas kan het voorkomen dat wij tijdens het hoogseizoen het erg druk hebben waardoor het soms niet mogelijk is om u telefonisch te woord te staan. Wanneer u uw telefoonnummer achter laat wordt u te allen tijden dezelfde dag nog teruggebeld. Vervelend dat u dit anders heeft ervaren.

      Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze monteurs, eerder gaf u immers aan dat zij de terrasoverkapping netjes hebben geplaatst. Iedere monteur van Tuinmaximaal wordt opgeleid in het speciaal ontwikkelde trainingscentrum naast onze vestiging aan de Rooijakkerstaat te Eindhoven. Hoewel sommige van onze monteurs jong kunnen ogen, zijn alle monteurs opgeleid tot een specialist in het monteren van terrasoverkappingen.

      Tijdens het monteren kan het inderdaad voorkomen dat er zaagsel vrij komt. Onze monteurs proberen dit zo min mogelijk te veroorzaken maar tijdens het boren en zagen kan dit immers ontstaan. Vervelend om te vernemen dat u dit als hinder heeft ervaren echter, het is niet mogelijk om de terrasoverkapping te plaatsen zonder zaagsel. Onze monteurs zullen dit altijd zo veel mogelijk proberen op te ruimen, net zoals het verpakkingsmateriaal. Echter, onze monteurs zijn gespecialiseerd in het plaatsen van terrasoverkappingen en niet het ruimen van de tuin. Daarbij wordt vooraf duidelijk aangegeven in zowel onze lever- en montagevoorwaarden, op de website en tijdens het doorlopen van de checklist dat het terras, de gevel en de omgeving vrij dient te zijn van enkele obstakels i.v.m. het monteren van de terrasoverkapping.

      Naar aanleiding van uw melding na het plaatsen van de terrasoverkapping hebben wij u direct een worteldoek en kiezels nagestuurd. U gaf aan dat u dit liever niet zelf plaatste en onze monteurs zijn later bij u op locatie gekomen om het worteldoek voor u te plaatsen. Gelukkig heeft het later plaatsen van het worteldoek geen invloed gehad op de verdere kwaliteit van de terrasoverkapping. Wij hopen dat u alsnog maximaal zult genieten van uw terrasoverkapping.

      Met vriendelijke groet,

      Team Tuinmaximaal

  6. Beoordeling 1

    Begin april is een overkapping met schuifdeuren geplaatst door Tuinmaximaal. Na twee weken liepen twee deuren vast. Er is een video naar Tuinmaximaal gestuurd.
    Ik wacht vervolgens al drie weken op een toegezegde afspraak met een monteur die het probleem zou komen oplossen. Herhaaldelijk bellen levert alleen vage en vervolgens niet nagekomen beloftes op. Garantie betekent vooralsnog niets bij Tuinmaximaal.

    • Beste Jos

      Wij vinden het jammer om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze service. Onze excuses hiervoor.
      In mei hebben wij bij u de herstelwerkzaamheden uitgevoerd en hiermee de casus opgelost.
      Wij hopen dat u nog vollop kunt genieten van uw overkapping!

      Met vriendelijke groeten,
      Team Tuinmaximaal

  7. Beoordeling 0.5

    Aankoop rap verlopen, daarna ellende met 5 verschillende offerte’s / facturen. Slechte instructie voor plaatsen van basis voor de montage (balken frame). Na vele contact momenten blijft de communicatie een ramp, geen goede gegevens of tekening, iedere keer andere vriendelijke maar onbruikbare medewerkers.
    Plaatsing door goed team (Alex en Erwin). Teveel bestelde artikelen retour, maar retour betaling daarvan een ramp (ook weer vriendelijke afwimpeling, maar geen actie).
    Kortom slechte bedrijfsvoering en een bron van ellende, betaal iets meer en ga naar een betrouwbare leverancier

  8. Beoordeling 3

    Na plaatsing van mijn glaswand bleek dat een van de deuren beschadigd was. Hierover gemaild naar Tuinmaximaal, maar geen reactie gekregen.

    • Uiteindelijk reactie gekregen van Tuinmaximaal over de glazen deuren. Alsnog naar tevredenheid opgelost.

  9. Beoordeling 3

    Ik heb de vorige beoordelingen gelezen, en wat een terugkerende klacht is, is de slechte service. Ik kan daarover meepraten. De trafo van de verlichting van mijn overkapping is kapot, maar ben al tig keer doorverwezen van de ene afdeling naar de ander om dit opgelost te krijgen.

  10. Beoordeling 3.5

    Via de website mijn overkapping besteld. De levertijd liet nogal te wensen over, en was eniszins onduidelijk.
    Hierover gebeld, maar van teruggebeld worden was geen sprake.
    Eenmaal met de montage bezig, was het soms qua uitleg een beetje onduidelijk. Uiteindelijk is het toch gelukt.
    De kwaliteit is prima!

  11. Online de overkapping besteld. De website mag wel wat duidelijker zijn. Afspraken wat betreft de levering werden niet helemaal goed nagekomen, maar er werd wel meegedacht bij het vinden van een oplossing.
    De kwaliteit van de overkapping is prima, en ik heb er al goed gebruik van kunnen maken vorige week.

  12. Beoordeling 3.5

    Prima product die overkapping. Wat misschien een idee is voor Tuinmaximaal, is om meerdere breedtematen aan te bieden. Ik moest nu die van 4.06 meter bestellen, omdat de 3.06 meter net 10 cm. te smal was. Op zich prima dat je de overkapping zelf op maat kunt maken, maar heb hierdoor extra moeten betalen voor product waarvan ik deel weg heb moeten gooien.

  13. Beoordeling 2.5

    Ik had een overkapping besteld en toen ik deze eindelijk geleverd kreeg, was de kwaliteit prima. Het in elkaar zetten ging goed, en ik heb er nu veel plezier van. Maar… het maken van goede afspraken, daarover ben ik heel wat minder te spreken. Sowieso kloppen de vermelde levertijden op de site niet. Daar staat namelijk dat de levertijd een week is, en ik heb bijna 6 weken moeten wachten, zonder dat er vanuit Tuinmaximaal zelf gebeld werd.
    Ook toen het uiteindelijk geleverd werd ging er van alles mis, want de chauffeur kwam pas aan het eind van de middag, terwijl ‘s ochtends afgesproken was. Kortom, een hoop onnodige stress voor mij door slecht nakomen van afspraken door tuinmaximaal.

  14. Beoordeling 3

    Via de website me overkapping besteld. Snel in huis, en zelf in elkaar gezet. Alleen misten er onderdelen. Gebeld om de niet complete onderdelen terug te sturen, maar dat kon dus niet om een of andere vage reden. Terwijl ik hiervoor betaalt heb!
    Is uiteindelijk opgelost na veel gezeur, maar die service kan echt beter.

  15. Beoordeling 1

    We hadden in de showroom een bestelling geplaatst. De service hier was vriendelijk en uitgebreid. Achteraf bleek dat we niet goed geïnformeerd waren, en dat een serre in onze situatie niet zou werken. Met als gevolg dat de bestelling geannuleerd moest worden. Na een maand heen en weer mailen nog steeds geen geld teruggekregen. Typisch dat levering van een serre binnen een week kan, maar dat het teruggeven van geld waar ze geen recht op hebben, zo lang op zich moet laten wachten.

  16. Beoordeling 4

    Alles werd bij ons volgens afspraak op tijd en compleet geleverd. Helemaal gelukkig met onze overkapping.

  17. Beoordeling 3

    Howel ik blij ben met me schuifpui mogen ze van mij de klant beter informeren over het leveren want er stond aangegeven een week levertijd maar dat duurde uiteindelijk 3 weken en dat is misleidende informatie dus duidelijker informatie geven.

  18. Beoordeling 0.5

    Hier ga ik nooit meer naartoe. Na een hoop heen en weer gesteggel doordat dingen niet goed waren opgemeten, heb ik mijn bestelling geannuleerd. Maar deze had ik al betaald. Het heeft weken en weken geduurd voor ik dit terugkreeg, en ik kreeg iedere keer weer een andere smoes waarom het nog niet gebeurd was. Uiteindelijk is het geld terugbetaald, maar ik heb ruim een maand moeten wachten. Als het nou om enkele Euro’s ging ok, maar het ging hier dus wel om een paar duizend Euro…

  19. Beoordeling 4

    Al eerder besteld bij Tuinmaximaal. Deze keer gekozen voor de overkapping. Zelf gemonteerd. Net zoals bij mijn eerdere bestelling is de kwaliteit van de producten die ze aanbieden dik in orde. Ik weet niet of ze de goedkoopste zijn, maar de duurste in ieder geval niet. Prima prijs kwaliteit verhouding.

  20. Beoordeling 0.5

    Slecht, slecht, slecht. Site zegt levering binnen 1 week. Dat werd ‘m dus pas 3 weken later. Miste ook een paar onderdelen. Terwijl het hun fout is zit ik met de gebakken peren, en wacht ik nog steeds op reactie van hun kant. Bah…

  21. Beoordeling 5

    Ik kan geen enkel verbeterpunt noemen voor Tuinmaximaal. Alles, van het bestellen tot aan de levering, en de uiteindelijke montage van de overkapping was perfect. Hier kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren.

  22. Beoordeling 2.5

    We hebben een mooie overkapping van Tuinmaximaal en zijn ook goed geholpen. Levering is wel een dingetje, duurt lang. En als je dan wat mist, dan ligt daar nog wel een uitdaging voor dit bedrijf. De service kan echt veel beter. Veel bellen en hopen dat je teruggebeld wordt, duurt allemaal erg lang. Echt een verbeterpunt waar ze aan moeten werken. Eind goed, al goed.

  23. Beoordeling 0.5

    Bijzonder ontevreden over dit bedrijf: Aluminium is erg dun, als daar een bak sneeuw op ligt, gaat het nooit goed. Incomplete levering, waardoor de monteurs niet verder konden. Klantenservice is ver te zoeken omdat men simpelweg slecht bereikbaar is en niet terugbelt. Waardeloos.

    Mensen, ik zou hier niet bestellen!

  24. Beoordeling 1

    De kwaliteit van de overkapping is prima. Jammer alleen dat de service zo slecht is. Op de site staat dat de overkapping binnen een week wordt geleverd, maar dat werd na bestelling al heel snel ruim twee weken. Vervolgens werd het incompleet geleverd, en kon ik nog eens extra lang wachten tot de ontbrekende onderdelen geleverd zouden worden. Op protesten werd niet of nauwelijks gereageerd. Ik kreeg eerder de indruk dat ze mij maar lastig vonden. Uiteindelijk na een maand is mijn bestelling compleet. Dus hoewel de overkapping zelf top is, zou ik hier nooit, maar dan ook nooit meer terugkomen.

  25. Beoordeling 2

    Op zich een goed assortiment, maar helaas totaal niet flexibel. Wil je bij je glazen schuifdeuren extra raillengte, dan kan dat alleen als je ook extra deuren afneemt. Ook als je die niet nodig hebt: ‘Dan gooi je die maar weg’ was hun reactie. Je kunt helaas niet naar eigen wensen samenstellen, maar moet gewoon de vastgestelde samenstelling afnemen. Jammer, ik zoek die flexibiliteit voortaan ergens anders.

  26. vorig jaar overkapping gekocht bij tuinmaximaal. de overkapping boog al iets door na montage maar na het kleine beetje sneeuw wat er nu gevallen is buigt deze al ongeveer 5 cm door! weet iemand of dit normaal is? Overkapping is 6 meter breed en 3 diep.
    ziet er in iedergeval niet uit! en of het wel sterk genoeg is bij meer sneeuw? nu is het nog maar een paar centimeter sneeuw…

  27. Beoordeling 4

    Levering volgens afspraak en montage zelf gedaan. Lampjes werkten niet helemaal goed. Totaal gezien tevreden.

  28. Beoordeling 1

    Tot levering ging goed, daarna waren er wat klachten maar die werden niet serieus genomen. het bedrijf is ook zeer slecht bereikbaar! Ze willen alleen maar snel verkopen. Voor mij geen tuinmaximaal meer.

  29. Beoordeling 2.5

    Kreeg de spullen helaas beschadigd binnen. Helaas slechte service en word maar aan het lijntje gehouden.
    Opzich wel mooi product.

  30. Beoordeling 3

    Hele dag vrij genomen maar helaas was de levering totaal niet op de tijd zoals afgesproken. Dat er iets onderweg kan tegenzitten ok, maar doe dan even een belletje!

  31. Beoordeling 3

    Spullen waren beschadigd. Helaas duurde het erg lang voordat er nieuwe kwamen. Uiteindelijk wel oke maar erg klant onvriendelijk. Als alles goed verloopt zal het wel oke zijn.

  32. Beoordeling 1

    De klant staat helaas niet centraal. Ze zijn te druk en de klanten service is waardeloos. De overkapping hangt erg door. Er wordt wel gezegd dat dit geen probleem is maar het zit er niet uit! Is deze constructie eigenlijk wel sterk genoeg..

  33. Beoordeling 1

    Slechte service. Ik heb hier al meer mensen horen klagen over de levering. Die staat natuurlijk op een week levertijd. Nou, ik zit al drie weken te wachten op missende onderdelen, en hoor maar niks. Ook geen tegemoetkoming van hun kant. Ontevreden.

  34. Beoordeling 2.5

    Ik heb mijn overkapping in de showroom besteld. Opvallend was de slechte kennis van de verkopers wat betreft de producten die ze verkopen. Ik kreeg de overkapping op tijd geleverd, alleen bleken er maar vijf in plaats van zeven ramen ingeladen te zijn, terwijl ik iemand had geregeld om te helpen. Dit is natuurlijk een fout van het magazijn van Tuinmaximaal, maar op mijn vraag of Tuinmaximaal mij kon helpen met het plaatsen van de twee laatste ramen (want 60kg per raam) kreeg ik als antwoord dat dit niet tot de werkzaamheden behoort van degenen die de ruiten komen brengen. Ik ben erg blij met het eindresultaat van mijn glazen overkapping, maar die service kan echt beter.

  35. Beoordeling 2.5

    Mijn bestelling werd wel op tijd geleverd. Alleen het railsysteem bleek de verkeerde kleur. De afspraak voor de juiste kleur werd niet goed nagekomen. Ik had gerekend op ‘s ochtends, maar het werd uiteindelijk eind van de middag.
    Verder wel tevreden met m’n aankoop.

  36. Beoordeling 2.5

    Gekozen voor een overkapping en de montage zelf gedaan. De kwaliteit blijkt ok te zijn. De service was minder. Met name het niet nakomen van gemaakte afspraken viel mij een beetje tegen. Ook had de handleiding duidelijker gekund.
    Maar al met al wel tevreden.

  37. Beoordeling 3

    Fantastische overkapping besteld, welke in elkaar werd gezet door aardige monteurs. De levering was in orde. Maar… wanneer je belt naar het bedrijf met een vraag word je van het kastje naar de muur gestuurd. Geen duidelijk antwoorden, en terugbellen ho maar. Daar valt nog veel te winnen voor dit bedrijf.

  38. Beoordeling 3

    Blij met min overkapping, alleen de beschrijving mag echt duidelijker. Er zat een deukje in een stalen balk, waardor het moeilijk was om die in te schuiven. Dat heb ik met wat geweld moeten doen. Extra schroeven meeleveren was fijn geweest.

  39. Beoordeling 2.5

    Inmiddels is het al een paar maanden geleden dat de overkapping van Tuinmaximaal bij ons geplaatst is. Deze werd snel geleverd. Alleen nu blijkt dat we een extra staander hadden moeten plaatsen, want de overkapping begint in het midden iets door te zakken. Ze hadden ons wel mogen vertellen dat dit kan gebeuren wanneer er glasplaten op liggen. Die staander hebben we nu dan wel besteld, maar slecht dat er vanuit Tuinmaximaal niet een beter advies is gekomen. Nu kunnen we de hele boel weer overhoop halen om die staander te plaatsen 🙁

  40. Beoordeling 3

    Over all wel redelijk positief over Tuinmaximaal. De levering was goed op tijd, daar heb ik geen aanmerkingen over. Kwaliteit van de overkapping is goed, maar het in elkaar zetten bleek lastiger dan verwacht, omdat er niks in de beschrijving stond over de twee lengtes van de kopse kant strippen. Deze waren namelijk verschillend. Uiteindelijk ben ik er zelf uitgekomen, want ze zijn lastig te bereiken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *