Tuinmaximaal helpt u bij het vinden van de beste Tuin maximaal overkapping.

0.5 van 3 beoordelingen

Tuin maximaal is producent en leverancier van de Tuinmaximaal terrasoverkapping en aanverwante artikelen. Het bedrijf levert deze producten in zowel Nederland als daarbuiten via een uitgebreide webshop. Tuin maximaal zou met 5000 stuks verkochte veranda’s per jaar marktleider binnen Europa zijn, waarbij ze de garantie geven de laagste prijs in de markt te hanteren. De showroom van 500m2 van Tuin maximaal bevindt zich in Eindhoven is 7 dagen per week geopend. U kunt er zonder afspraak terecht, hier zal één van de deskundige medewerkers met een hoop ervaring Tuinmaximaal u van dienst zijn. Daarnaast beschikt Tuinmaximaal son over een magazijn van 5000m2, waar vandaan dagelijks uit voorraad geleverd wordt. Er wordt binnen één week geleverd of men kan de bestelde producten in Eindhoven / Tuinmaximaal son omgeving direct afhalen.
Hierdoor zijn de Tuinmaximaal reviews en Tuinmaximaal ervaringen van klanten veelal positief. Het word de klant zo makkelijk mogelijk gemaakt zodat de klant met een zo positief mogelijk ervaring Tuinmaximaal verlaat.
De Tuinmaximaal terrasoverkappingen zijn alleen leverbaar in standaardmaten en een tweetal standaardkleuren. Voorzien van een klassieke of halfronde sierlijst, vormt de Tuinmaximaal overkapping een waardevolle aanvulling aan de woning. De veranda’s kunnen zowel met glas als met polycarbonaatplaten uitgerust worden. Ook op te bouwen als carport. De gecoate aluminiumprofielen zijn onderhoudsarm. De overkapping zelf wordt geleverd met een uitgebreide opbouwinstructie, waarmee een ieder de overkapping zelf zou moeten kunnen opbouwen. Tuinmaximaal biedt ook de mogelijkheid om de terrasoverkapping door één van de deskundige mederwerkers met een hoop Tuinmaximaal ervaringen te laten opbouwen, ook weer één van de extra diensten voor optimale Tuinmaximaal ervaringen.
De Tuinmaximaal overkapping is uit te breiden met diverse opties, zoals LED-verlichting, betonnen funderingen, glazen schuifdeuren, zonwering en terrasverwarmers.

Met bovenstaande Tuinmaximaal reviews kunt u zelf de beslissing maken tot het aankopen van een overkapping bij Tuinmaximaal son

5 beoordelingen van “Tuinmaximaal helpt u bij het vinden van de beste Tuin maximaal overkapping.

  1. Beoordeling 0.5

    Hier voor een serre wisten kijken en bij binnenkomst zie je het al, een heel onpersoonlijke ontvangst, nummertje trekken en dat op een scherm zie je wanneer je aan de beurt bent! dan geholpen worden door een heel jong meisje, die behalve de serre, je weinig kan vertellen, de 1e vraag was: hoe hoog is de ruimte, waarop we zeiden ongeveer 2.35m, waarop zij reageerde: oh dan houd het op want je moet minimaal 2.48m hebben! pas toen we zeiden dat de aannemer dit kon oplossen, ging ze door met haar verhaal. Een serre compleet voor bijna €12.000,- besteld, maar dit moest gelijk betaald worden, dit had ik nog nooit meegemaakt! het kon wel nog via paypal, maar als je via hun niets koopt heb je niet de mogelijkheid om het toch via hun te doen! toch maar betaald, maar wel verteld dat dit een hele rare gang van zaken doen is. Er werd verteld dat het ongeveer 3 maanden zou duren en dat wij binnen 2 weken gebeld zouden worden. Helaas, geen reactie meer van tuinmaximaal gehad. Dan maar weer zelf bellen, maar die dan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling(dit kan ook nooit!) uiteindelijk hebben we pas na 6 mnd onze serre geleverd gekregen, na wel heel veel telefoontjes. (ja, je hebt al betaald dus kunnen ze alles maken) toen maar eens zelf eens gebeld hoe dat zou gaan met afvoer(wilden die via de ene drager in de grond naar een afvoerput die in de buurt zat laten lopen) wat de afmetingen van de vloer die we gingen storten, moest zijn en of hun dan dat gaat maakten, anders kon natuurlijk die paal niet staan. De maten werden opgegeven en nee ”natuurlijk” maken wij dat gat niet. Toen de precieze maten gekregen(op de millimeter) en de aannemer, nadat hij een machine gehuurd had, het gat laten maken, nadat hij van te voren al de vloer op maat gestort had. Ook hadden we een metalen balk en 2 staanders laten monteren omdat het dak ingekort moest worden. Eindelijk kwam tuinmaximaal, wat waren we blij. Maar dit was maar van korte duur, we mogen het niet maken! pardon zei ik? nee we mogen niet van ons bedrijf het tegen staal monteren! he’ wat is dat nou weer voor onzin. Ja daar kan ik niets aan doen zei hij toen. Dat hadden ze dan wel eens mogen zeggen van te voren en hij reageerde: ja ik kon dat niet zien op de foto. Wat bleek, hij had zwart/wit foto’s gekregen en daar leek het op hout.ik zei toen: en nu? waarop ik zei: onze aannemer had gewoon een accumachine met zelftappende schroeven en die maakte alles in notime aan elkaar vast! (het blijkt dat ze alleen maar materialen en gereedschap voor hun serre’s bij hebben en echt verders niets!) ik zei ik bel onze aannemer wel of hij een oplossing heeft. Nou die begon al te lachen toen ik het probleem vertelde. Hij bood aan om die schroeven van hem te komen halen, zodat ze het daar wel mee konden doen. Ik de schroeven gehaald en de monteur aan de gang. Nou hij kwam er nog geen millimeter in. En nu? kan je ze niet voorboren? ja hij wilde het wel proberen maar dan moest ik wel even een stuk of 6 boortjes halen. Ik snel naar de praxis gereden, zodat hij weer door kon. Na 2 gaten geboord, kwam mijn vrouw naar buiten en vroeg aan hem: hangt hij niet te laag, want wee hebben speciaal het dak in moeten korten omdat ik(haar man) 2.94m lang is. Wat denk je hadden ze hem helemaal onder aan de balk gemonteerd, waardoor de uit/in loophoogte +/- 1.85m zou worden! nou gelukkig net op tijd(er is totaal geen communicatie bij hen tussen de verschillende afdelingen)! nou eindelijk hing de balk van de serre tegen onze stalen balk. Toen was het 12.30 en kwamen ze vertellen dat ze naar huis gingen. Huh, nu al zei ik ja we mogen van ons bedrijf niet het frame zetten als op diezelfde dag het glas er niet meer ingezet kan worden. Weer zo’n vreemde regel het moet niet gekker worden, vooral omdat hij net had gezegd dat het niet zeker zou zijn dat ze deze week de rolgordijnen niet meer zouden kunnen plaatsen en hij niet wist wanneer dan wel! nou de volgende dag werd het er niet beter op, ik had het gat laten maken door de aannemer (die moest ook weer terug komen om een 2e gat te maken omdat hij de maten niet goed begrepen had van mij), wat vertelde de monteur toen ze net begonnen waren: oh dat gat dat je hebt laten maken komt toch niet uit met de afvoerpijp die in een van de dragers zit. Huh wat bedoel je nou, ik heb er speciaal voor gebeld naar jullie bedrijf voor de maten en dat is zo op de millimeter uitgevoerd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het uitkomt zei hij.en wat dan oh, dan doen we toch de afvoer bovengronds. Toen werd ik toch, na zoveel onkunde, toch lichtelijk een beetje boos. Ik zei: moet je kijken wat we van te voren allemaal gemaakt hebben en veel kosten gespendeerd hebben (dat gat maken kostte al +/-€300.-) en dan ga jij nou zeggen het gaat niet! toen was mijnheer op zijn teentjes getrapt en liep weg. En zei ook nog: dat het niet normaal was de klus bij ons en dat ze door ons al heel veel tijd verloren hadden! (wat denk je daar van) ik zei kan ik het gat dan niet groter maken of zijn er geen verlopen naar een andere maat? ja zou best kunnen, maar dat weet ik niet was zijn antwoord. Ik ga wel weer naar de praxis voor een oplossing en kwam terug met een aantal verlopen van 70cm (wat hij mij gezegd had). Deze pasten helemaal niet, want het moest nl 75cm, dus ik weer terug voor de goede verlopen. Toen was het ”probleem” in 5 minuten tijd opgelost met het verloop van praxis.nou eindelijk na 3 dagen stond hij en de zongordijnen toch nog geplaatst en waren we heel blij dat ze opgehoepeld waren. Nog iets met de vloer storten had de aannemer de vloer iets af laten lopen voor het evt. Regen zei hij, maar die monteur vertelde dat dat niet goed was, hij moest waterpas zijn! daardoor hadden ze met wiggetjes de vloerpanelen wel goed gelegd volgens hem, nou het resultaat is, dat de regenafvoer rechts zit, maar de serre naar links afloopt.maar he’,he’ we waren van ze af dachten we nog, maar helaas 1 dag later werkte 1 van de zonnepanelen maar voor de helft, dus wij dachten even bellen en ze zijn zo terug, het is niet niets bijna €12000.- helaas we werden wel de volgende dag teruggebeld (weer door een vriendelijke dame) die vroeg of we foto’s en een filmpje wilde sturen, ik gelijk de volgende dag gedaan en dacht nog, die komen een paar dagen later, maar weer helaas het bleef weer stil aan de andere kant! na tig keren bellen, mailen zelfs iets op facebook zetten (niets hielp) kwamen er 2 hulpvaardige mannen om het op te lossen en die hadden het in een kwartiertje opgelost. Zij zeiden ook dat er heeeel veel klachten waren en dat zij het ook heel vervelend vonden. Het rare is ik had wel op de recensies gekeken van hun site en die waren bijna allemaal positief vreemd toch? naderhand ben ik op andere sites gaan kijken en toen zag ik wel dat we helaas niet de enigen waren.nee een serre moet je bestellen bij een bedrijf dat alles zelf kan maken en aanpassen, want overal zit het natuurlijk nooit 100% mee. Dus u bent gewaarschuwd.

    • Beste AHCW,
      Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze Service en montage. Jammer om te horen dat u het gevoel heeft dat er gebrek aan technische kennis is bij onze medewerkers. Wij leren onze medewerkers altijd alles over ons product en de mogelijkheden hiervan alvorens zij in de showroom worden geplaatst. Mochten zij een vraag niet kunnen beantwoorden, zijn ze genoodzaakt om advies te vragen aan een meer ervaren medewerker. Onze excuses als dit bij u niet het geval was. Wij hebben naast Afterpay inderdaad geen andere mogelijkheden om achteraf te betalen. Deze werkwijze is is wel volgens de wetgeving. Wij zien in ons systeem dat u eind januari de overkapping bij ons besteld heeft en u na ongeveer 2 weken contact heeft gehad met de afdeling planning, de overkapping is na een 3,5 maand geplaatst. Dit is inderdaad niet binnen de 3 maanden die u naar u gecommuniceerd was. Wij proberen daarom ook nooit precieze montagetijden te geven aangezien deze kunnen veranderen en afwijken afhangend van de drukte. Bij het vooraf storten van beton is de situatie om het HWA ondergronds te laten verlopen inderdaad wat lastiger omdat de maten heel precies moeten zijn, helaas kunnen onze collega’s geen gaten in beton maken. Wanneer dit in de aarde geplaatst zou worden zouden zij dit zeker gedaan hebben. De door ons opgegeven vragenlijst is pas maanden later naar ons terug gestuurd en helaas konden wij niet van de foto’s meteen afzien dat er een stalen constructie gebruikt is. Wij adviseren mensen altijd aan om een houten constructie te monteren, daar onze monteurs geen materialen tot hun beschikking hebben om in staal te monteren. Gelukkig heeft u dit nog snel weten op te lossen zodat de montage de volgende dag weer door kon gaan. Om de montage zou soepel mogelijk te laten verlopen en de kans op beschadigingen te voorkomen mogen de monteurs inderdaad niet het frame plaatsen zonder ook het glas erin te leggen. Wanneer dit wel gebeurd is de kans op lekkages en eventuele beschadigingen veel groter. Wij kiezen er dus voor om dit niet te doen. Bij ons word de doorloophoogte ook bepaald door de hoogte waarop het muurprofiel geplaatst word. De gewenste doorloophoogte had inderdaad ter plekke gecommuniceerd kunnen worden, dit is nog op tijd aangepast met uw aanwijzingen. Wij vinden het ook heel vervelend dat er ook nog een miscommunicatie met u en uw ondernemer. Maar ook daar heeft u gelukkig een juiste oplossing voor kunnen vinden. De overkapping word altijd waterpas afgeleverd, maar de goot kan altijd iets doorhangen waardoor het water misschien iets meer aan de linker kant loopt. De zonwering is product waarbij een technisch mankement kan voorkomen. Wij streven er naar om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij hopen dat u van uw overkapping kunt genieten en wij staan u graag nog persoonlijk te woord om uitleg te kunnen geven over onze reacties.
      Met vriendelijke groet,
      Team Tuinmaximaal

  2. Beoordeling 0.5

    KOOP HIER GEEN SERRE
    WAT EEN SLECHTE SERVICE…..
    BINBEN 5 JAAR ZIJN ZE FAILLIET!

    • Beste AHCW van Leest,

      Wij vinden het jammer om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze service.
      Ons streven is 100% klanttevredenheid, helaas is dat bij u niet gelukt, onze excuses hiervoor.
      In de reactie hierboven het volledige bericht.

      Met vriendelijke groeten,
      Team Tuinmaximaal

  3. Beoordeling 0.5

    Aankoop rap verlopen, daarna ellende met 5 verschillende offerte’s / facturen. Slechte instructie voor plaatsen van basis voor de montage (balken frame). Na vele contact momenten blijft de communicatie een ramp, geen goede gegevens of tekening, iedere keer andere vriendelijke maar onbruikbare medewerkers.
    Plaatsing door goed team (Alex en Erwin). Teveel bestelde artikelen retour, maar retour betaling daarvan een ramp (ook weer vriendelijke afwimpeling, maar geen actie).
    Kortom slechte bedrijfsvoering en een bron van ellende, betaal iets meer en ga naar een betrouwbare leverancier

Comments are closed.